روایت شنیدنی یک خبرنگار از انجمن های خیریه

برنامه تلویزیونی «ما ایرانی ها» در تازه ترین قسمت خود به سراغ یک خبرنگار و مدرس ارتباطات با موضوع انجمن های خیریه رفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه «ما ایرانی ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی پنجشنبه ۱۳ آذر ساعت ۲۰:۵۰ میزبان یک خبرنگار و مدرس ارتباطات است که به عنوان سفیر مهربانی در انجمن های مختلف خیریه فعالیت می کند.  

در این قسمت سمیه زمانی که خود در سال های گذشته با مشکلات اقتصادی مواجه بوده و دستفروشی در کف خیابان های تهران را تجربه کرده، به این فکر می افتد که کمپینی برای حمایت از زنان بدسرپرست و بی سرپرست راه اندازی کند و با پیگیری های بسیاری افراد و خیرین زیادی را با خود همراه می کند. در این راستا مردم به او اعتماد کرده و وی را به عنوان سفیر مهربانی در انجمن های مختلف خیریه و بیماری های خاص انتخاب می کنند. او اکنون پل ارتباطی قوی بین مددجویان و خیرین در جامعه ایجاد کرده است.

اورنگی در این رابطه گفت: زمانی خبرنگاری است که برای حال خوب مردم این شهر همواره در تلاش و تکاپوست. او تمام هم و غم خود را برای جمع آوری و انتشار اخبار خوب و مثبت جامعه به کار می گیرد و از آنجا که در حوزه های اجتماعی مشغول به فعالیت است، بنابراین با معضلات اجتماعی مواجهه ای نزدیک دارد.  

برنامه ترکیبی «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲، پنجشنبه و جمعه  هر هفته ساعت ۲۰:۵۰ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

کد خبر: 1
  23 آذر 1399
23 آذر 1399
 
 343

عضویت در خبرنامه:

  • آدرس: یزد، بلوار بسیج، روبروی شهرداری منطقه 2، کوچه مسجدالرحمن- پلاک 90
  • کدپستی:
  • تلفن: 0336222936
  • ایمیل: info[at]foroughjavad.ir

شبـکه های اجتماعی: